torsdag 30 oktober 2008

Ursäkta mig men jag....

Har inte orkat blogga, skyller på vädret men någon stans inom mig så finns tanken på att jag som vanligt börjar med något tröttnar och sen dör det helt ut...

Slänger mig glatt och villigt in i diverse projekt med liv och lust för att efter ett tag börja hitta små ursäkter både här och där för att sakta men säkert lämna. Jag har sedan lång tid tillbaks konstaterat att skall man placera mig i en grupp så är jag en starter men sällan en genomförare eller avslutare (möjligtviss kan jag hoppa in igen när sådana tillfällen ges och vara med på spurten). Att vara en starter är toppen om man är omgiven av personer som plockar upp allt som genereras (eller ialla fall det som är bra). Det är dock inte lätt att hitta dessa personer för de flesta verkar tycka att påbörjar du något så får du väll avsluta också..

Jag får väl se tiden an vart denna blogg hamnar om den trillar ner i någon glömsk vrå av hjärnans vindlingar eller kanske kan den leva upp lite då och då.

I övrigt hatar jag när det blir kallt jag fryser, inte alls kul och det känns förtidigt att plocka på sig alla vinterkläder än, vi har ju inte ens kommit i närheten av 0-strecket

See Yaa

Inga kommentarer: