lördag 11 oktober 2008

Bra bloggar

Jag läser några andra bloggare som tillför mig mycket. I regel blir jag fort trötta på dom. Många använder sin blogg som någontyp av dagbok som dom känner att dom måste dela med resten av världen, jag orkar inte läsa en massa typ -gick upp kl 8.00 stressade hela morgen helt slut nu.. osv.

Skall en blogg vara läsvärd för mig bör den tillföra följande: humor, insikter, funderingar. Finner ingen behållning av folk som känner behov att redogöra för när, var, hur dom har klarat av ännu en dag i sitt "tråkiga/fantastiska" liv.


Jag har hittat en blogg jag älskar som jag med förtjusning läser varje dag. En man som ständig överraskar en med betraktelser från sin värld. Han har dessutom en underbar förmåga att kombinera bokstäver så att dom bildar fantastiska meningar. Om någon mot förmodan skulle hitta till min blogg så finns här en mkt bra länk till denna blogg.

Att hitta bra bloggare är inte lätt, men när man gör det är det lite som att bjuda hem en god vän som man vet alltid för med sig en trevlig kväll men goda skratt och bra diskussioner.

See Yaa

Inga kommentarer: