söndag 19 oktober 2008

Vargen kommer

Har sett några artiklar där skribenterna lägger ansvar för Katrin Zymidiotska på TV4 som slängt henne till vargarna.. kvinnan i fråga är inget barn även om hon stundtals uppför sig så. Vad hon däremot har gjort är att lyfta upp sig till något större än resten av folket/packet och låtit sina spydigheter rinna över massan. När sedan media gladeligen har gett henne mer och mer utrymme i press och TV så kan jag ha lite förståelse för att hon ryckts med och inbillat sig att detta är rätt.

Ansvaret är dock slutligen hennes, det är hennes otrevliga blogg och det är hennes otrevliga kommentarer som hon själv ligger bakom.

Media önskar man hade mer stake än att ryckas med och ge utrymme till dessa typer bara för att locka lite frosseriläsare. Javisst jag erkänner jag frossar också ibland, men jag hade klarat mig bättre utan.

Som vanligt så ligger tyvärr jobbet hos oss för ingen annan vågar ta det. Vägra ge dessa personer utrymme, läs inte deras bloggar, klicka inte på deras artiklar, se inte tv-program utan bojkotta allt där dom finns med. VI är den största maktfaktor som finns bara vi använder oss av den och inte ger utrymme till fenomen som Katrin Zymidiotska och liknande ansvarslösa och otrevliga typer.

See Yaa

Inga kommentarer: