torsdag 16 oktober 2008

Vill - Vill inte -Vill....

Läste på en blogg idag om en som undrade varför hon aldrig fick några kommentarer, sen konstaterade hon att hon skrev ju bloggen bara för sin egen skull så varför skulle hon bry sig...

Jag har iof inte funderat över varför jag inte får några kommentarer, har inte funnits här så länge och skriver inte om några fantastiskt roliga eller udda saker som gör att någon skulle hitta hit precis. Men ibland skulle jag vilja dela mina åsikter med någon, bara ibland.

Samtidigt som man vill vara anonym och bara testa i en liten hörna så vill en liten del av en få stående ovationer och heja rop, min stund i strålkastarljuset..

Fast jag fortsätter nog med att vara en liten trottoarhäxa på en liten undanskymd plats på weben :)

See Yaa

Inga kommentarer: