torsdag 23 oktober 2008

Våga vägra utrymme för fördummande media.

Jag blir så aaarrrrg så outsägligt förbannad över Katrin Zytomierska och TV4. Allt skriveri och all uppståndelse gynnar bara två st: TV4 och Katrin Zytomierska - båda två kan räkna med högre tittarsiffror och fler blogg-besökare.

Och det är vi som genom att titta på IDOL för att se om hon lyckas vräka ur sig en groda eller besöker hennes blogg för att se om hon lyckats skriva något dumt som är dom största idioterna. Både TV4 och Katrin Zytomierska skrattar hela vägen från banken när dom set intäkterna öka på kontot.

Jag bojkottar i och för sig både Idol och Zytomierska men genom detta blogg-inlägg så sällar sig även jag till "idioterna". Tror jag skall starta en kampanj - Våga vägra utrymme för fördummande media.

Jag gillar Magnus Betnér även om jag inte tyckte alla avsnitten av I ditt ansikte var en höjdare, men Magnus har en underbar förmåga att få den där extra knorren på skämtet, det är satir av hög klass för mig. Tänk vad han kunde tillfört Idol. Tror jag skall mail bomba TV4 och kräva att dom byter ut Katrin Zytomierska mot Magnus.

See Yaa

Inga kommentarer: