fredag 27 februari 2009

Dockteater hos Comhem

Vi bor i ett hus där Comhem ingår som hofleverantör, det vore ett understatement att påstå att jag gillar dom. Kundtjänst är några sega, dryga personer som aldrig kan ha hört talas om service.
Till råga på allt så innehar dom även en av dessa telefontjänster som jag hatar; vill du - tryck 1, vill du - tryck 4 osv det tar mig minst 5 minuter att trycka mig fram till någon som jag tror är rätt för att i regel bli omkopplad, för det var ju så klart inte support utan teknisk hjälp...

Men nu har dom i alla fall kommit med en god nyhet, dockorna skall bort från TV. Jag slipper den här krypningen av obehag som ständigt drabbat mig när jag tittar på TV och dom dyker upp i reklamblocket. Jag har aldrig fattat hur dom tänkt med dessa dockor - det är omöjligt att få en relation till dockorna om man passerat 10 år, men å andra sidan Comhem verkar ändå inte vilja ha någon relation med sina kunder så det var kanske den bästa reklam dom någonsin haft.
Jag måste ta mig i kragen och se över min tv-telefon-dator uppkoppling och börja leta efter ett bättre alternativ.
See Yaa

Inga kommentarer: