lördag 24 januari 2009

Spotify lycka

Blev vi ju med i familjen. Jag har tittat på det och visst det var piffigt, men inte gick jag igång och blev lyrisk eller slängde allt annat åt sidan. Så jag lämnade snabbt över till gubben och det var nog bland det bästaste jag gjort på länge.
Han och spotify har snabbt blivit ett oskiljaktigt par. I går fick jag demonstrerat hur han skapat en "mapp" (kallar man det så..) med vår favoritmusik. Med jämna mellanrum får jag kommentarer typ man kan bara göra så och så vips så får man si.. jag tittar på honom nickar och ler och ser hur lycklig han är med sin nya leksak. Då känner jag mig också rätt nöjd, en inbjudan gjorde 2 personer helt lyckliga, jag kan säga att jag har det och han kan säga att han använder det!
Igår lyckades jag dessutom höja ribban ytterligare när jag informerade honom om att han kan logga in även från en annan dator och komma åt sitt spotify.. Då var lyckan total så idag skall vi gå igenom hur han loggar in från jobb :)

See Yaa

Inga kommentarer: