fredag 9 januari 2009

Spot-ify igen

Jag fattar nada. Det lämnas ut inbjudningar till höger och till vänster i en massa bloggar (i alla fall i dom jag läser). Jag är sur nu jag vill också ha spotify, vet inte till vad (mer än som tidigare ge den till gubben som älskar musik) men jag vill kunna säga att jag HAR spotify (man behöver inte använda allt man har).
Jag vill inte betala för något som tydligen delas ut i stora klumpar... häromdagen var det en som lämnade över 15 st inbjudningar.. utan motprestation (då räknas inte att han berättade om det på morgonen och lämnade ut dom på em, vilket säkert innebar en massa besökare under hela dagen). Jag som i regel inte har tid att titta på bloggar under dagtid missar alla dessa chanser..
Sen fattar jag fortfarande inte.. var är affärsidén om man hela tiden lämnar ut en massa gratis-inbjudningar...
Jag var med i en utlottning häromdagen, den var ganska lätt förutom att man skulle ställa en bra fråga, jag hatar det.. kan jag inte bara få spotify eller låna ett tag så jag kan säga att jag har haft det men tröttnade ;)

See Yaa

Inga kommentarer: