lördag 17 januari 2009

Jag har äntligen fått spotify

Jag kom på den briljanta iden att börja söka efter bloggar på google som delade ut inbjudningar och skriva in mig. Det fungerade jag har nu fått en inbjudan av Emanuel Karlstens blogg - redaktör Dagen.se.

Nu har jag inte hunnit fördjupa mig i vad dagen.se är mer än att jag så här långt förstått att det finns ett kristet tänkande runt det hela. Vad jag dock snabbt konstaterade är att dom är mkt nöjda med den respons dom fått runt sitt bloggande och att antalet besökande ökat.

Personligen är jag väldigt låg i min tro på de högre makterna men kan med en viss förtjusning ändå konstaterat att HAN kanske såg mig ;) och tyckte att nu var det min tur.

Nu skall jag testa spotify på gubbens dator eftersom det ändå är han som kommer att använda det. Personligen är jag så musikfattig så det räcker med P3, Rix Megapol eller någon annan station som spelar mer musik än pratar :)

See Yaa

Inga kommentarer: