måndag 8 december 2008

Statistik från Austrailen

Jag skaffade mig google analytics för att kunna se om någon verkligen läste min blogg. Gissa om jag blev förvånad av att se att det faktiskt finns någon som hittar hit och t.o.m återkommer (hoppas att jag inte slösar bort din tid helt o hållet och tack för att just du tittade in).
Samtidigt så känns det lite pressande att veta att någon läser det man skriver. Min blogg är ju min... så klart var jag medveten om att det skulle kunna hända men ändå.

När jag tittade senast så får jag till min stora förvåning se att mina läsare kommer från 3 olika länder.. Sverige så klart men Tyskland och Australien.. hur ända in i ..

Det är fascinerande att veta att ord kan färdas så långt. Men min nyfikenhet håller på att förtära mig hur fasiken hittar en från andra sidan klotet till just min undangömda blogg. Jag får väl fortsätta gå här o fundera över statistik som säger så mycket men samtidigt inget.

See Yaa

Inga kommentarer: