tisdag 23 december 2008

Spotify inbjudningar

Verkar det som att man får i överskott när man redan har. Flera bloggar "lottar" med jämna mellanrum ut ett antal inbjudningar till Spotify . Så bra då, men jag har fortfarande ingen.
I regel så vill dom att man skall motivera (typ en sådär kort men attans roligt och underfundig motivering som alla så klart snyter ur sig i en hast). Jag är inte förkyld så jag kan inte snyta ut något. Eller så skall man vara först vilket är det samma som tur vilket jag inte heller blev utrustad med i överskott.

Sen skall jag vara ärligt jag vet inte riktigt vad jag skulle med en inbjudan till men jag vill ha en. Kan alltid lämna över den till gubben som älskar musik så är 2 personer mycket nöjda på samma inbjudan.

Det påminner mig om tävlingar som förekommer på internet med jämna mellan rum, allt verkar bra man skall bara bocka lite i olika rutor. Ibland kan det finnas en liten motivering om varför just jag skall vinna (varför inte..?) och den brukar gå bra också. Det är sen det kommer, om du vill registrera dina svar och deltaga i tävlingen behöver du bara sms XXXXX och ange XXXX så är du med i vår tävling och kan vinna allt som finns att tillgå på jorden. (kostar bara 20 kr per samtal, ju fler samtal ju högre chans att vinna)

Det är ingen tävling det är lureri! Det står inte tydligt heller i början utan dyker i regel inte upp förrän du har svarat på alla frågor, fyllt i namn osv och är helt klar förutom den förhatliga sms:et.

Jag vinner sällan och när jag någon gång vinner så är det typ 2 nya lotter utan vinst så klart. Men skall jag betala för att vinna så föredrar jag trisslotter för där köper jag min lott skrapar och vet om jag vunnit eller ej. Inte betalar jag för att anstränga mig och vara smart och underfundig.

Jag hatar dessa tävlingar, jag hatar att inte vinna.. och som den dåliga förlorare jag är så vägrar jag deltaga för då kan jag ju inte förlora :)

See Yaa

Inga kommentarer: