torsdag 11 december 2008

Kedjebrev

Jag hatar kedjebrev, isynnerhet de som avslutas med: skicka vidare till minst XX personer som du tycker om och glöm inte svara mig om du tycker om mig också.

Jag tycker inte någon förtjänar det jag tycker alla ska slippa dessa fåniga mail.
Om du tycker om mig också.. det innebär att svarar jag inte så slår jag på en person som redan ligger ner och tigger om att bli omtyckt, inte ens jag kan vara så hård.

Jag har därför utarbetat en teknik jag väntar och svara minst 3 veckor gärna längre (skickar med ett litet tillägg: det är mycket just nu..). Detta har gjort att jag nästan har trillat bort från alla listor jag är nog ingen bra kedjebrevsmottagare J
Min kära man däremot som är en snäll och ordentlig gubbe, han svarar snällt och returnerar enligt den osynliga kedjebrevskoden och därför har han också hamnat högt på alla dessa kärlekstörstande kedjebrevsavsändare.

Snälla flickor kommer till himlen, vi andra kommer hur långt vi vill

See Yaa


Inga kommentarer: