torsdag 20 augusti 2009

Oups i did it again

Jag vet inte var det gick fel i mina hjärnvinklar men av någon anledning så har jag en återkommande tendens till att glömma bort min omgivnings födelsedagar. Kära sambon har blivit drabbad några gånger, men jag har haft lite tur och lyckats komma på det innan dagen är över, så får man kompensera.

Ifjol glömde jag bort mamma.. inte nog med att jag glömde, alla glömde utom min otäcka son som naturligtvis åker dit och gratulerar utan att hinta någon förrän det var försent om att tanten fyllde år! Citroner var söta jämfört med mamma ett tag därefter.

Och nu har jag gjort det igen, bokat in företagets kick-off på sambons födelsedag, visserligen skyller jag på att vi valde datum redan tidigt i våras... sambon säger att det inte gör något... men lika förbannat så jag har glömt igen.

Jag laddar nu för en kompensationshelg :) det är dyrt att glömma!

See yaa

Inga kommentarer: