onsdag 10 juni 2009

Jobb, jobb och DreamHack

I morgon är det dax att sticka iväg till DreamHack i Jönköping för att ställa iordning vår monter.
Läste igår på deras hemsida att dom första har redan börjat köa (80 timmar innan). Snacka om att det spelar roll.

Jag hoppas verkligen att vi får massor av folk som är intresserade av våra laptopskin, märkningar mm. så att tiden går fort när vi är där.
Bilden på skinet är mitt favorit skin som jag har på min Laptop just nu (kommer säkert att ändras många gånger, ser hela tiden nya läckra designer som bara är ett MÅSTE)


Det skall vara en massa tävlingar och aktiviteter hela tiden. Men det blir säkert 3 dygn med lite raster, snabbmat och massor av jolt coola och red bull. Måste komma ihåg att ta kamera med denna gång så vi kan föreviga allt som händer där.

Vi kommer också att ha med en hel det nyheter till DreamHack på skins och det skall bli spännande att se vilken respons vi får. Personligen tror jag att många är mycket nyfikna på Security märkningen och undrar hur Lost & Found funkar. Men det återstår att se. Nu är det dax att börja packa och gå igenom så att allt som skall vara med är framme och bara kan ösas in i bilen när det är dags att dra imorgon.

See Yaa

Inga kommentarer: